pumil8s tankar och äventyr

Alla inlägg den 27 februari 2009

Av PumiL8 - 27 februari 2009 20:58

Den här dagen skulle bli en mycket bra dag. Alla tikarna  har hittat kanon bra mattar och hussar.

Jag började dagen med ett samtal med en läkare på min vårdcentral och det var inget vidare besked som hon kom med..............

Det ser ut som om det lossnat på lårbenet......

Jag ska nu träffa ortoped....

Har mycket ont och kan inte gå på ett ett bra sätt utan S-A får promenera SKIT......

Det är då goa valpar i alla fall

Vad ska jag göra och vad ska jag tro, ja, det vete gudarna och just nu så är det gudarna som kommer med besked eller en ortoped, vet inte vilken jag ska tillbedja för att få goda besked.




Frågan är om det möjligen är slutsprungit eller om det går att klistra ihop mitt ben igen.

Ledsen så inåt helvete. JA det är vad jag är............

Ovido - Quiz & Flashcards