pumil8s tankar och äventyr

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av PumiL8 - 28 februari 2009 16:56

Hur skönt har Ni haft det? Här har vi haft en jätteskön dag.

Anka har för första gången fått bestämma sin egen fart och det gick jättebra ända tills det kom ett flygplan som skulle starta sin flygtur. Vi klarade oss utan att vara i vägen men blev lite stressade när vi såg planet komma mot oss och när vi insåg att vi nästan promenerade på landningsbanan.

Tyckte att det var mindre snö där jag valde att gå och så fick alla hundarna springa lösa. Kompisens två och mina tre. Solen sken och jag klarade en runda i mycket sakta mak. Det går sämre att gå för varje dag och jag är bekymrad. Fast glädjen tar jag ut i valplådan för där mår alla gott.

Här är den vita tiken på väg genom sin första tunnel. Jätteduktig för hon satt helt still vid starten men innan hon han igenom så somnade hon.

Tre söta systrar som gillar att man buntar ihop dem.

Nu har alla små springor till ögon och så hör de. Alla kan resa upp sig och gå några steg innan de ramlar.

Skapa flashcards